Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vysoké školstvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a konkurenční výhody firmy Rojana, s.r.o.
(Jiří VOLOCH)2005, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kqohtj// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vývojové prostředí pro snadnou tvorbu webových aplikací
(Jiří Staniševský)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6360 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Návrhy aktivit na omlazení cílové skupiny značky Emco Mysli na zdraví
(Jana Blažková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57418 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
(Lenka Grmanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3c6v5e// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma