Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

městský marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
 (Lucie Herbočková)

2024, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a2q4c/ | Regionální ekonomie / | Práce na příbuzné téma

Megatrendy v rozvoji měst a jejich reflexe v rámci strategie Brno2050
 (Nikol Knosová)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f8zyg/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma

Strategie bytové politiky ve vybraných městských částech hlavního města Prahy
 (David Fietzek)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/gkdvl/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma

STRATEGIE ÚSPĚŠNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Z ŘAD NÁRODNOSTNÍ MENŠINY FORMOU MENTORSTVÍ V PRACOVNÍ ČINNOSTI MĚSTSKÉ POLICIE STATUTÁRNÍCH MĚST
 (Roman SVIDERSKÝ)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mp9spz// | Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie města Čáslav
 (Adéla Váňová)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//jugotk// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Strategie a opatření zlepšování kvality ovzduší v Moravskoslezském kraji
 (Veronika Bražinová)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dczne/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma

Marketing města a „Smart Cities“
 (Kristýna Minaříková)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/wbzi3/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
 (Lucie Herbočková)

2024, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a2q4c/ | Regionální ekonomie / | Práce na příbuzné téma

Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
 (Kristýna Kulhavá)

2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z36c2/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma

Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
 (Andrea Rubínová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t0vq8/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)