Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
purchaseKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
(Radovan Nieslanik)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
(Dorota Cikánová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
(Raoah Marghalani)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Negotiation strategy for the purchase of parts for serial production in automotive company
(Michal Bachtík)2023, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//n55eet// | Master of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma