Theses on the same topic (having an identical keyword):
social mediaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Social Media Marketing
(Ishtiaq Ahmad Danish)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpisn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Theses on a related topic
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Theses on a related topic
Influencing on social media
(Eliška Jahodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zu0rk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The Language of Social Media
(Klára Schweinerová)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u8os0/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Theses on a related topic
A Sociolinguistic Analysis of Ventriloquism on Social Media: a #Doggo-Speak
(Katarína Halásová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kjyc2/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic
Privacy and Security in Social Media
(Josef Zima)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bp130/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Multilingual communication on social media
(Petra Svobodová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/svokd/ | Anglický jazyk a literatura / | Theses on a related topic
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
(Nelli Zhakhian)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h0es3/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic