Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
(Júlia Baraniaková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45083 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán podniku a hodnocení jeho efektivnosti
(Ondřej Friedrich)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ugzoz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
(Jan Pořízek)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dfysdk// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
(Daniel Kvíčala)2023, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbai8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
(Pavlína Kubů)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49887 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
(Anna Melounová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85179 | Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh Customer Value pre start-up
(Bandurčinová Bandurčinová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcxva/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
(Martin Michalik)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dtyqt/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Customer perceived value in a selected international company
(Kryštof Stemberk)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fr55df// | International Management / | Práce na příbuzné téma