Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generovani leaduKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
(Barbora Nykodýmová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53105 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
(Petr Báša)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73949 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Business plan: Real-estate brokerage company
(Michal Makoš)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71303 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
(Pavel Sedláček)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9f48/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma