Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

divadelní, management, online, audience, development, výzkum, publika, diváci, Jihočeské, divadlo, digitální, média

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 17 prací)
Divadlo v době internetu a koronavirové krize
 (Jana Opletalová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oluse/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Imerzivní divadlo jako amplifikátor divadelnosti
 (Lukáš Brychta)

2017, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/13383 | Dramatická umění / Režie alternativního a loutkového divadla | Práce na příbuzné téma

Divadlo. Proč?
 (Antonie Rašilovová)

2022, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/18166 | Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla | Práce na příbuzné téma

Loutkové divadlo pro nedětského diváka
 (Jan Strýček)

2018, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/13384 | Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla | Práce na příbuzné téma

Divadlo v době Koronaviru
 (Lumíra Přichystalová)

2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/16644 | Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla | Práce na příbuzné téma

Divadlo a počasí: sdílené podnebí divadelního představení
 (Zuzana Sceranková)

2020, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/16601 | Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla | Práce na příbuzné téma

Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
 (Elena Khokhlova)

2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
 (Daniela Peclová)

2015, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/q9lvt/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Prime time u vybraných členů českého post-televizního publika: Kvalitativní studie
 (Aneta Daňková)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fspe5/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
 (Tereza Hálová)

2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 17 prací)