Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
česká kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie Colours of Ostrava
(Monika LOPATOVÁ)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//yr5sx2// | Geografie / Geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Adaptation to the Czech Culture: Case Study of a Student from Myanmar (Burma)
(Markéta Pluskalová)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s2a15/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Subtitling Culture from Czech into English: Films Set in the Communist Era
(Bohdana Procházková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v0wfz/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma
Reflections of the Nigerian Culture in Czech Translation
(Agáta Buganská)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/srw0t/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství anglického jazyka | Práce na příbuzné téma
Prezentace české kultury v zahraničí prostřednictvím Českých center a agentury CzechTourism
(Lea Chatrná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rh9c7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
(Zdeněk STRNAD)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qm278v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
(Tereza Korejtková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b5rbq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
(Ajmal Siddiqui)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce05h/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
(Tomáš DAVID)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qzf09j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
(Aleš KEPÁK)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//24h4ww// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma