Výsledky 541 – 550 z 11 018 (0,189 sekund)

Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR

 (Thu Huong Truong)

Bakalářská práce: Značka La Femme Mimi - představitel slow fashion v ČR  (Thu Huong Truong)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2019

Klíčová slova: módní marketing

práce: Značka La femme MiMi – představitel slow ... pouze tu rostlinnou, používají přírodní kosmetiku. Jsou to ženy ... profilech značek. Influencer marketing lze využít nejen
https://theses.cz/id/89x30s/69216_trut03.pdf

Marketingový plán

 (Edita Skubeňová)

Bakalářská práce: Marketingový plán  (Edita Skubeňová)

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2025

Překlad názvu práce: Marketing plan

Klíčová slova: Marketing plan, marketing in culture, marketing mix

Název práce anglicky: Marketing pian Cíl ... a Torben HANSEN. Marketing management. 3rd edition. Harlow ... aspektů, jako je výrobek, služba, značka, ceny, komunikace nebo ... s podřadnými produkty (jako je kosmetika a kuchyňské pomůcky
https://is.muni.cz/th/fotzf/Skubenova_Edita_-_Marketingovy_plan_festivalu_Janacek_Brno.pdf

Marketingový plán

 (Edita Skubeňová)

Bakalářská práce: Marketingový plán  (Edita Skubeňová)

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2025

Překlad názvu práce: Marketing plan

Klíčová slova: Marketing plan, marketing in culture, marketing mix

Název práce anglicky: Marketing pian Cíl ... a Torben HANSEN. Marketing management. 3rd edition. Harlow ... aspektů, jako je výrobek, služba, značka, ceny, komunikace nebo ... s podřadnými produkty (jako je kosmetika a kuchyňské pomůcky
https://is.muni.cz/th/fotzf/Skubenova_E._-_Marketingovy_plan_festivalu_Janacek_Brno.pdf

Veřejná příloha

 (Uranchimeg Natsagdorj)

Diplomová práce: Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice  (Uranchimeg Natsagdorj)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022

Klíčová slova: pleťová kosmetika

s kosmetikou v České republice Autor ... respondentů je důležitější značka kosmetiky. V porovnání s ... J. (2018). Spotřebitelé a marketing. C. H. Beck
https://theses.cz/id/3jn6vt/24850_xnatu00.pdf

Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding

 (Kateryna Pasiukova)

Bakalářská práce: Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding  (Kateryna Pasiukova)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022

Klíčová slova: Marketing

klíčových pojmů, spojených s marketingem, brandem a jeho složek, kvantitativním ... ke značce. • Marketing na sociálních médiích ... profesionální kosmetiky na vlasy: šampon
https://theses.cz/id/a2fjpu/76097_pask00.pdf

Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu

 (Nikola Korychová)

Diplomová práce: Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu  (Nikola Korychová)

České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty), 2021

Klíčová slova: Marketing, Influencer marketing, Influencer marketing

Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti ... nová média a trendy v marketingu, regulace reklamy, marketingová komunikace, značka, spotřební chování, metodologie ... kteří se zabývají módou či kosmetikou se jejich fanoušci
https://theses.cz/id/odilw3/DP_Korychova-Nikola.pdf

Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.

 (Simona Berková)

Bakalářská práce: Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.  (Simona Berková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

Klíčová slova: Retail marketing

store marketingu a chování nakupujících. Praktická část ... či kosmetiky, obuvi a také ... Trade marketing neboli marketing značek působí přímo v
https://theses.cz/id/8iq7cn/84358_bers07.pdf

FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz

 (Antonie Motyčková)

Bakalářská práce: FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením na e-shop premioveznacky.cz  (Antonie Motyčková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023

Překlad názvu práce: FOMO and its use in marketing with focus on e-shop premioveznacky.cz

Klíčová slova: marketing

FOMO a jeho využití v marketingu se zaměřením ... zákazníka a k propagaci jejich značky (Ward, 2017). Influence marketing funguje na principu ... 3. Uvedení kosmetiky Kylie Jenner na
https://theses.cz/id/oh1rvn/81979_mota02.pdf

Strategické řízení regionální značky – region Beskydy

 (Eliška Křivancová)

Bakalářská práce: Strategické řízení regionální značky – region Beskydy  (Eliška Křivancová)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2021

Klíčová slova: řízení značky, positioning značky, image značky, regionální značka

Bakalářská práce Strategické řízení regionální značky - region Beskydy Eliška ... mimo jiné vysvětlena problematika řízení značky, cílového marketingu a marketingového mixu ... Přírodní kosmetika z Beskyd Řemeslné
https://theses.cz/id/hx7a8m/zaverecna_prace.pdf

Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu

 (Kristýna Brožková)

Diplomová práce: Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu  (Kristýna Brožková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2019

kampaní vybraných společností a značek v kosmetickém průmyslu. Dále je ... udržitelnost a marketing zdůrazňující společenskou odpovědnost ... aktivní kosmetiky. Jednotlivé značky portfolia skupiny svými
https://theses.cz/id/zkga0t/70089_xbrok06.pdf

Skrýt navzájem podobné dokumenty.

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.