Výsledky 271 – 280 z 936 (0,100 sekund)

Návrh marketingové komunikace pro otevření nové kavárny

 (Aleš Handrla)

Diplomová práce: Návrh marketingové komunikace pro otevření nové kavárny  (Aleš Handrla)

Vysoké učení technické v Brně, 2025

2.7.4 Virální marketing 33 2 ... 2.7.4 Virální marketing Virální marketing zahrnuje marketingové aktivity, které využívají
https://theses.cz/id/5oimq4/Diplomova_prace_Handrla_Ales.pdf

Využití umělé inteligence v marketingu

 (Berenika Střízková)

Bakalářská práce: Využití umělé inteligence v marketingu  (Berenika Střízková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2025

Hlavní práce Soubor zavedený robotem Vysoká ... zmíněný virální marketing (Karlíček a kol., 2022
https://theses.cz/id/o8d1ga/91198_strb06.pdf

Ochrana spotřebitele a regulace marketingové komunikace na příkladu alkoholických nápojů

 (Anna DOLEJŠOVÁ)

Diplomová práce: Ochrana spotřebitele a regulace marketingové komunikace na příkladu alkoholických nápojů  (Anna DOLEJŠOVÁ)

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická, 2025

thesis Soubor zavedený robotem ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA ... Významný podíl má i tzv. virální marketing, spolupráce s influencery či využití
https://theses.cz/id/6gdgcm/DP_Dolejsova_K23N0073P.pdf

Analýza marketingové kampaně

 (Michal Meluzín)

Diplomová práce: Analýza marketingové kampaně  (Michal Meluzín)

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2010

4.3.1 Virální marketing (šeptanda) 46 4 ... 4.3.1 Virální marketing (šeptanda) Vzhledem ... subkapitolku v jeho rámci. Virální marketing definuje Wilson8 4
https://is.muni.cz/th/f5g03/Verejna_cast_diplomove_prace_Meluzin.pdf Podobné

Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti

 (Tomáš Řehák)

Bakalářská práce: Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti  (Tomáš Řehák)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2019

který je produktem virálního marketingu. Virální marketing popisuje server Mediaguru (2020 ... při budování značky vsadil na virální marketing, což mu, vzhledem k aktivnímu ... spojovaly silné emoce, značka, online marketing a svým způsobem také anti
https://theses.cz/id/8xveps/70588_reht01.pdf

Internetový marketing

 (Hana KOTNOUROVÁ)

Diplomová práce: Internetový marketing  (Hana KOTNOUROVÁ)

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta, 2019

005). Virální marketing V ... komunikačního mixu. Virální marketing je marketingový nástroj, který má ... vyhledávače Marketing založený na vyhledávačích (Search Engine
https://theses.cz/id/wb75ya/Kotnourova_Hana-Diplomova_prace.pdf

Případová studie marketingové strategie internetové aplikace

 (Václav Papoušek)

Diplomová práce: Případová studie marketingové strategie internetové aplikace  (Václav Papoušek)

Masarykova univerzita, Fakulta informatiky, 2011

4 Word of mouth a virální marketing......................................................................40 4 ... 4 Word of mouth a virální marketing Word ... WOM marketing doslova znamená předávání sdělení od
https://is.muni.cz/th/lvwmd/diplomova_prace.pdf

Marketing na socíalních sitích

 (Katsiaryna Babok)

Diplomová práce: Marketing na socíalních sitích  (Katsiaryna Babok)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2021

3.1.2 Virální marketing.......................................................................................18 3 ... 3.4.2 Virální marketing.......................................................................................29 3 ... 3.5.1 Lo yality marketing.....................................................................................30 3
https://theses.cz/id/hinrik/zaverecna_prace.pdf

Návrh marketingové strategie pro Brno Juggling Convention

 (Lukáš Šála)

Diplomová práce: Návrh marketingové strategie pro Brno Juggling Convention  (Lukáš Šála)

Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2019

katalogy) • Virální marketing (sociální sítě, pošta, mobilní telefon ... sponzoring, • virální marketing, • product ... event marketing, • guerilla
https://is.muni.cz/th/zj62d/Diplomova_prace_-_Navrh_marketingove_strategie_pro_Brno_Juggling_Convention.pdf

Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace

 (Jana Marešová)

Bakalářská práce: Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace  (Jana Marešová)

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2024

7.5.6 Virální marketing 43 7 ... a časopisy, virální marketing, diskuzní fóra a recenze na portálech. Přímý marketing představuje
https://theses.cz/id/aos715/zaverecna_prace.pdf_

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.