Výsledky 821 – 830 z 897 (0,121 sekund)

Analýza efektivity marketingového řízení u měst Ústí nad Labem, Děčín a Litoměřice

 (Jakub DIUS)

Bakalářská práce: Analýza efektivity marketingového řízení u měst Ústí nad Labem, Děčín a Litoměřice  (Jakub DIUS)

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická, 2025

FB Facebook YT ... platformy na světě patří například Facebook, X (dříve Twitter), Instagram či ... V českém prostředí dominují především Facebook a Instagram. Internet umožňuje lidem
https://theses.cz/id/5lv65d/Bakalarska_prace_Jakub_Dius.pdf

Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys

 (Ivo Stráník)

Diplomová práce: Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys  (Ivo Stráník)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2024

used in the campaign include Facebook advertising, PPC advertising on ... 3.5.3.1 Facebook 33 3 ... 1 Reklama na platformě Meta (Facebook a Instagram) 60 4
https://theses.cz/id/5p5cg7/zaverecna_prace.pdf_

Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci

 (Petra Holečková)

Bakalářská práce: Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci  (Petra Holečková)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

následně TikTok a poté až Facebook a YouTube. 4 ... o., Facebook, Instagram, TikTok, YouTube Vysoká ... followed by TikTok and then Facebook and YouTube. 4
https://theses.cz/id/jcacfl/520939_bpdp_final.pdf

Marketingová komunikace letního tábora

 (Aneta Mirčevská)

Diplomová práce: Marketingová komunikace letního tábora  (Aneta Mirčevská)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2025

upozaďuje Facebook, který není propojen s ostatními ... neglects Facebook, which is not connected with other channels. Connecting Facebook with other channels
https://theses.cz/id/w77p1p/zaverecna_prace.pdf_

Strategie online marketingových komunikačních kampaní pro vybranou organizaci

 (Dita Pokorná)

Diplomová práce: Strategie online marketingových komunikačních kampaní pro vybranou organizaci  (Dita Pokorná)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

účtech Google Ads, Sklik a Facebook Business manager. Pro další zhodnocení ... Seznam a pro sociální sítě Facebook a Instagram. V metrikách ROAS ... ad platforms (Google Ads, Sklik, Facebook) are employed
https://theses.cz/id/08bt4b/521014_bpdp_final.pdf

Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu

 (Miloslav Vach)

Diplomová práce: Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu  (Miloslav Vach)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

Instagram a Facebook. V práci je zvolen nejznámější ... networks such as Instagram and Facebook. The most well-known AI ... 3.6.1 Facebook 30 3
https://theses.cz/id/8z834g/86225_vacm09.pdf

Návrh marketingové strategie pro vybranou personální agenturu

 (Kateřina Votočková)

Diplomová práce: Návrh marketingové strategie pro vybranou personální agenturu  (Kateřina Votočková)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

targeted Facebook ad campaign and utilizing Google ... FB - Facebook HR ... sítě, jako je Facebook, Twitter a Instagram. 2
https://theses.cz/id/uqhnpf/520894_bpdp_final.pdf

appendix

 (Anna Nouzovská)

Diplomová práce: Zvyšování povědomí o módní značce Vuch  (Anna Nouzovská)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2025

Instagram, Facebook) 4 ... Instagram, Facebook) 5 ... Instagram, Facebook) 3
https://theses.cz/id/zfgoqe/Prilohy_Nouzovska.pdf_ Podobné

Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci

 (Tereza Krejčíková)

Bakalářská práce: Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci  (Tereza Krejčíková)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

Sociální média, Instagram, YouTube, Facebook, Marketingová komunikace, Knihy Vysoká ... Social media, Instagram, YouTube, Facebook, Marketing communication, Books JEL ... 2.4.1 Facebook 10 2
https://theses.cz/id/2en53d/521103_bpdp_final.pdf

Využití sociálních sítí při náboru zaměstnanců

 (Jakub HRACHOVEC)

Bakalářská práce: Využití sociálních sítí při náboru zaměstnanců  (Jakub HRACHOVEC)

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta, 2025

2.3.2 Facebook 9 2 ... 5.3.1 Facebook a Instagram 33 5 ... méně formální kanály, jako jsou Facebook, Instagram
https://theses.cz/id/7qdug6/BP_Hrachovec.pdf

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.