Výsledky 571 – 580 z 860 (0,088 sekund)

3D animace v reklamě na sociálních sítích

 (Emma Žambůrková)

Bakalářská práce: 3D animace v reklamě na sociálních sítích  (Emma Žambůrková)

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2025

Sociální média, jako jsou Facebook, Instagram, TikTok nebo ... je Instagram, Facebook rostl raketovým tempem a ... Facebook, Instagram, TikTok nebo Youtube. Nej
https://theses.cz/id/g8zqj7/zaverecna_prace.pdf_

Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey

 (Gulden Kuru Ipek)

Diplomová práce: Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey  (Gulden Kuru Ipek)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2024

of online shopping, specifically on Instagram. Through a survey-based approach ... through an online survey via Instagram. The ... population will consist of active Instagram users in Turkey who follow
https://theses.cz/id/e0x74r/zaverecna_prace.pdf_

Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci Verona Artist

 (Anna Šindelářová)

Bakalářská práce: Využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci Verona Artist  (Anna Šindelářová)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

a Instagram, s optimalizací obsahu pro každou ... Marketingová komunikace, sociální sítě, Instagram, komunikační mix, nehty Vysoká ... on the Verona Artist Instagram profile. The first measure is
https://theses.cz/id/pm5t8n/520283_bpdp_final.pdf

appendix

 (Rahul Verma)

Diplomová práce: Social Media Marketing Effect on Consumer Behaviour  (Rahul Verma)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2024

conducting research on how Instagram marketing influences consumers' purchase intentions ... will help us understand how Instagram marketing affects purchasing decisions. The ... Facebook (B) Instagram (C) Snapchat (D) X (Twitter
https://theses.cz/id/ghpx6z/Appendix.pdf_ Podobné

Návrh marketingové komunikační strategie studentského klubu Green

 (Vojtěch Hvižď)

Bakalářská práce: Návrh marketingové komunikační strategie studentského klubu Green  (Vojtěch Hvižď)

Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2025

2.7 Instagram 31 3 ... 4.6.3 Instagram 49 4 ... Obr. 4 Instagram Mendelka Parties 45 Obr
https://theses.cz/id/swj8ut/zaverecna_prace.pdf_

Fitness influenceři a motivace k tělesné aktivitě

 (Natalie Krčálová)

Diplomová práce: Fitness influenceři a motivace k tělesné aktivitě  (Natalie Krčálová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

fitness influencerů na sociální platformě Instagram na ... používají firmy z 94 % platformu Instagram. Z ... fitness influencerů na sociální platformě Instagram. Převzaté konstrukty STRANA
https://theses.cz/id/sk47jf/84272_krcn00.pdf

Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích

 (Marta Lisnycha)

Bakalářská práce: Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích  (Marta Lisnycha)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

Klíčová slova: Instagram

detailní obsahovou analýzu Facebook a Instagram a analýzu dat z výzkumu ... Sociální sítě, Marketing, Restaurace, Facebook, Instagram Title ... content analysis of Facebook and Instagram, and data
https://theses.cz/id/em8ay1/86239_lism05.pdf

Marketingová komunikační kampaň pro vybranou organizaci

 (Magdalena Zioga)

Bakalářská práce: Marketingová komunikační kampaň pro vybranou organizaci  (Magdalena Zioga)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2024

z platformy Instagram, a doplněny o údaje z ... Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, Linkedln, Microsoft ... Na platformách jako Facebook a Instagram se
https://theses.cz/id/al1g80/543731_bpdp_final.pdf

Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích

 (Sofie Ciprijánová)

Bakalářská práce: Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích  (Sofie Ciprijánová)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2024

a campaign on Facebook and Instagram is proposed ... 3.2.1.2 Instagram 26 3 ... 5.3.2.2 Instagram 54 5
https://theses.cz/id/td59pv/zaverecna_prace.pdf_

Online branding české značky HICHIC

 (Michaela JANATOVÁ)

Bakalářská práce: Online branding české značky HICHIC  (Michaela JANATOVÁ)

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická, 2025

Klíčová slova: Instagram

vypracování Instagram je zajímavá platforma pro propagaci ... Platforma Instagram je jednou z nej zajímavějších ... slova Instagram, online branding, značka, obsah, e
https://theses.cz/id/utftom/2025_Michaela_Janatova_BP.pdf

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.