(Nika Kovačevičová)
Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
/ Cestovní ruch
Lázeňská kosmetika 41225 KOVAČEVIČOVÁ, Nika. Lázeňská kosmetika. [Bakalářská práce] University College Prague ... je zhodnotit význam české lázeňské kosmetiky a její porovnání se zahraniční ... L'Oreal, a zahraniční lázeňskou kosmetiku značky Vichy a La
https://theses.cz/id/m8kj5p/ –
v archivu školy
–
práce na příbuzné téma
(Sabina Rinagelová)
Diplomová práce:
Přírodní kosmetika
(Sabina Rinagelová)
Masarykova univerzita, Farmaceutická fakulta, 2024
Klíčová slova: přírodní kosmetika
certifikační organizace. Nakonec se zabývá marketingem a budoucností tohoto ... k návratu k přírodní kosmetice a k rostoucí popularitě značek a produktů s ... 4] KAUR, A. Ch. Green Marketing -Challenges and Opportunities
https://is.muni.cz/th/n1l01/Prirodni_kosmetika_DP_Rinagelova.pdf
(Michaela Baletková)
Diplomová práce:
Influenceři a destinační marketing
(Michaela Baletková)
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2022
Překlad názvu práce: Influencers and destination marketing
Klíčová slova: influencer marketing, destinační marketing, influencer marketing, destination marketing
destinační marketing Diplomová ... o značce. Influencer marketing zažívá v posledních ... Beauty Oblast krásy, kosmetika, líčení Bot
https://is.muni.cz/th/vibkw/DP_Baletkova_Michaela.pdf
(Jana Skřivánková)
Diplomová práce:
Influencer marketing
(Jana Skřivánková)
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2023
Klíčová slova: online marketing, influencer marketing
Influencer marketing Diplomová ... Feedit. (2020). Důležitost influencer marketingu v Česku stoupá: Značky navyšují ... každou blbost. Například se zabývá kosmetikou a vezme čistící
https://is.muni.cz/th/l16ps/Skrivankova_-_Influencer_marketing.pdf
(Yihan Wang)
Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020
Management
Překlad názvu práce: Strategie online marketingu klíčových značek kosmetiky v Číně
Klíčová slova: Čínské kosmetické značky
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands ... marketingové strategie klíčových čínských kosmetických značek (Perfect Diary, Florasis, Judydoll) na ... zjistit postoj čínských spotřebitelů k značky, navrhnout proveditelná doporučení ohledně online
https://theses.cz/id/rf826t/ –
v archivu školy
–
práce na příbuzné téma
• Podobné
(Nina Jeřábková)
se zaměřením na kosmetiku Autor ... generace Z se zaměřením na kosmetiku" vypracovala samostatně ... nakupují značky kosmetiky využívající Green Marketing, z nichž se
https://theses.cz/id/6cjp2u/85590_jern02.pdf • Podobné
(Ivana Vondráková)
Diplomová práce, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2024
Marketingová komunikace
Překlad názvu práce: Brand Marketing Ambassador
Klíčová slova: online marketing, marketing na sociálních sítích, ambassador marketing
Ambassador marketing značky 68379 Diplomová práce je zaměřena na ambassador marketing značky. Konkrétně se práce zaměřuje na ... Ruscona, který se věnuje nehtové kosmetice a designu. Ambassador
https://theses.cz/id/idr94n/ –
práce na příbuzné téma
(Šárka Majerová)
Bakalářská práce:
Značka vs. Osobní značka: Cesta k výjimečnému úspěchu
(Šárka Majerová)
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2025
Klíčová slova: úspěch osobní značky, strategie značky, důvěra ke značce, budování osobní značky
thesis Soubor ... vybavení, domácí spotřebiče, kosmetiku a skin care produkty, módní ... řízení značky. Na marketing se především nahlíží jako na
https://theses.cz/id/tc3gxy/zaverecna_prace.pdf_ • Podobné
(Vojtěch Žíla)
Bakalářská práce:
Influencer Marketing
(Vojtěch Žíla)
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2023
Klíčová slova: influencer marketing
Influencer marketing Bakalářská ... produktu dané značky. Influencer marketing považuji za velice ... mi BEAUTY GURU^Vše o kosmetice a omlazení. Zdraví
https://is.muni.cz/th/kadlm/ZilaInfluencerMarketing.pdf
(Jiří Konvalinka)
Diplomová práce:
Postoje spotřebitelů k LGBT marketingu
(Jiří Konvalinka)
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2025
Překlad názvu práce: Consumers attitudes towards LGBT marketing
Klíčová slova: LGBT+ marketing, rainbow marketing, gay marketing, marketing communication
dobrému úmyslu ohrozit hodnotu konkrétní značky, potažmo jméno ... Aktivní veřejné zapojeni a koherence marketingu s činy značky (nezneužíváni LGBT ... cílovou skupinou (např. móda či kosmetika). Implementace
https://is.muni.cz/th/syw8e/Postoje_spotrebitelu_k_LGBT_marketingu.pdf • Podobné