Výsledky 551 – 560 z 979 (0,395 sekund)

Czesko-polski dialog kulturowy i jego percepcja w obszarze nowych mediów. Wybrane zagadnienia

 (Paulina ŻMIJOWSKA)

Disertační práce: Czesko-polski dialog kulturowy i jego percepcja w obszarze nowych mediów. Wybrane zagadnienia  (Paulina ŻMIJOWSKA)

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta, 2021

Cílem práce je prozkoumat navazování česko-polské komunikace ... participants in social media, especially on Facebook. The doctoral dissertation is interdisciplinary in nature ... Rys.4. Logotyp Kino na Granicy
https://theses.cz/id/kt51ql/thesisFile.pdf

Akviziční eventy J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

 (Michaela Hnidová)

Diplomová práce: Akviziční eventy J. E. Purkyně v Ústí nad Labem  (Michaela Hnidová)

Vysoká škola ekonomie a managmentu, 2022

z Ústeckého kraje a nejvíce jich dorazilo na Pedagogickou fakultu v ... university is sufficient and they are well informed. On the other hand ... identity univerzity. Patří sem logo/logotyp, claim, barevnost
https://theses.cz/id/uhjfgh/410527_bpdp_final.pdf

Firemní kultura

 (Markéta Šťastná)

Diplomová práce: Firemní kultura  (Markéta Šťastná)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2021

Cílem prá ce je v teoretické novině vym ez ... theoretical part of the thesis is based on literary research in ... Obrázek 14 Primární varianty logotypu...............................................................................60 Obrázek
https://theses.cz/id/1kyby2/zaverecna_prace.pdf

Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame

 (Tomáš Vojík)

Bakalářská práce: Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame  (Tomáš Vojík)

Vysoké učení technické v Brně, 2022

a iterativně je vylepšujte. 7 ... players and synchronises the results on a public portal. There is a ... vzhled výsledků byl vždy přizpůsoben logotypu dané arény. V
https://theses.cz/id/tq5hos/25119.pdf

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

 (Matěj Pajma)

Bakalářská práce: Vliv značky na kupní chování spotřebitele  (Matěj Pajma)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2020

Překlad názvu práce: The influence of brand image on purchase behavior

Cílem práce je zjistit povědomí o značce Nike ... building strong brand. The emphasis is also placed on clarifying the purchasing ... rozeznat rozdíl mezi logem a logotypem. Logo zpravidla
https://theses.cz/id/b19wu2/zaverecna_prace.pdf

Vizuální identita malé firmy

 (Lucie MARKOVÁ)

Bakalářská práce: Vizuální identita malé firmy  (Lucie MARKOVÁ)

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, 2016

2 TÉMA A DŮVOD JEHO VOLBY 4 3 ... My main focus is on simplicity and functional ... is the typeface used for logotype. Text placement allows
https://theses.cz/id/v3lsv7/Bakalarska_prace_MARKOVA_LUCIE.pdf

Problematika webdesignu v souvislosti s jednotným vizuálním stylem

 (Tomáš Poulíček)

Bakalářská práce: Problematika webdesignu v souvislosti s jednotným vizuálním stylem  (Tomáš Poulíček)

Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2015

návrhu webu a jeho umístění na internet. Anotace ... to web development The attention is mainly paid on designing website ... 2.1.2 Logotyp Webdesires 9 2
https://is.muni.cz/th/f66rs/Doprovodny_text_prakticke_BP.pdf

E-shop VŠPJ

 (Sofia Dmitrieva)

Bakalářská práce: E-shop VŠPJ  (Sofia Dmitrieva)

Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2023

Práce je rozdělena do dvou hlavních částí ... a praxe. Teoretická část práce je věnována analýze ... The bachelor's thesis is dedicated to the ... výrobek, který obsahuje symbol značky, logotyp, originální nápisy nebo
https://theses.cz/id/527qko/64717.pdf_

Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.

 (Miroslava Příložná)

Diplomová práce: Návrh marketingové strategie firmy Alfa Return Wine s.r.o.  (Miroslava Příložná)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2022

Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro firmu ... Based on the analyses, it is shown that there ... pro spotřebitele musí nést povinný Logotyp, jak stanoví prováděcí
https://theses.cz/id/lafz1j/zaverecna_prace.pdf_

JAZYKOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SLOGANŮ

 (Veronika Trčková)

Bakalářská práce: JAZYKOVÁ ANALÝZA REKLAMNÍCH SLOGANŮ  (Veronika Trčková)

Univerzita Palackého, Filozofická fakulta, 2008

zabývá reklamním sloganem. Definuje co je reklamní slogan, popisuje corporate identity ... Logotyp (zkrácené logo) – Je ... which is based on ambiguity, metaphor and
https://theses.cz/id/t8yn8p/42807-972005163.pdf

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.