Jak zadat dotaz, hledám-li…
Výsledky 571 – 580 z 932 (0,227 sekund)
Diplomová práce: Strategie využívané zaměstnavateli vůči zaměstnancům v oblasti employer brandingu v době pandemie COVID-19 ve vazbě k zavádění home office (Lucie Hrůzová)
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2022
Bakalářská práce: Sociálne siete v destinačnom marketingu (Katarína Hegedüšová)
Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023
Klíčová slova: Sociální sítě
Diplomová práce: Marketingová komunikace na sociálních médiích (Kateřina Havlíčková)
Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2024
Překlad názvu práce: Social media marketing communication
Klíčová slova: marketing, online marketing, marketing na sociálních sítích
Bakalářská práce: Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace pro firmu Hranatá koule s.r.o. (Kristýna Makovičková)
Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2024
Překlad názvu práce: Application of New Trends in Marketing Communication of Hranatá koule Ltd.
Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Překlad názvu práce: Measuring the effectiveness of destionation marketing promotion
Klíčová slova: Destinační marketing
Diplomová práce: Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok (Klára Tomková)
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2024
Klíčová slova: sociální sítě
Bakalářská práce: Ferigate: reprezentace sexuálního násilí v kauze politika Dominika Feriho (Beata Dudová)
Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2023
Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní, 2013
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Překlad názvu práce: Social Networks and their Marketing Potential for small and medium Enterprises
Klíčová slova: Internetový marketing, Sociální sítě, Facebook marketing
Bakalářská práce: Osobní morální hranice v marketingu (Natálie Lajdarová)
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., 2023
Překlad názvu práce: The Personal Moral Limits in Marketing
Bakalářská práce: Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu (Kateřina Tesařová)
Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií, 2024
Překlad názvu práce: Promoting regional products through digital marketing
Klíčová slova: sociální sítě, digitální marketing
Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.