Laura Sadvárová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie akce Daruj kelímek a její vliv na vánoční trhy v Brně

Analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and its impact on Christmas markets in Brno
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie akce Daruj Kelímek a posuzuje její vliv na vánoční trhy v Brně. V teoretické části jsou uvedeny základní prvky marketingové strategie, marketingové komunikace, online marketingu i marketingu neziskových organizací. V analytické části je na základě polostrukturovaných rozhovorů vysvětlen koncept sbírky Daruj Kelímek, provedena analýza marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the Daruj Kelímek event and assesses its impact on the Christmas markets in Brno. The theoretical part presents the essential elements of marketing strategy, marketing communication, online marketing, and marketing for non-profit organizations. In the analytical part, the concept of the Daruj Kelímek collection is explained based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií