Tomáš MATEJČIK

Bakalářská práce

Síťový marketing

Multi-level marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vyzkoumat zdroje negativní reklamy společnosti multi-level marketingu a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zmírnění. Jsou zde popsány hlavní myšlenky, postupy a principy jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Každým dnem roste počet lidí, kteří tímto způsobem podnikání získali finanční a časovou nezávislost. Zároveň roste počet lidí, kteří …více
Abstract:
The objective of this bachelor thesis was find a sources of negative image in multi-level marketing company and design solutions that will lead to mitigation. In this thesis are described main ideas, practices and principles of how the selected company of network marketing works. The number of people who reach their financial and time independence with this business grows every day. At the same time …více
 

Klíčová slova

síť marketing amway image
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeňka Suchomelová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATEJČIK, Tomáš. Síťový marketing. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management