Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. – Jan Wantula
Jan Wantula
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.
Marketing Communication on the Internet of Company SKYSPORT TEAM s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. Teoretická část charakterizuje obecně pojem marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Následně se věnuje definováním marketingové komunikace na internetu na základě aktuálně využívaných trendů v praxi. Součástí teoretické části jsou také analytické metody pro účely praktické části …víceAbstract:
The bachelor work thesis focuses on improving marketing communication on the Internet of company SKYSPORT TEAM s.r.o. The theoretical part generally characterizes marketing, marketing mix and marketing communication. Subsequently, it focuses on defining marketing communication on the Internet based on currently used trends in practice. The theoretical part also includes clarification of the quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wantula, Jan. Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Návrh marketingové komunikace v hotelu
Javidan Ahmadov -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová