BcA. Tereza Kraflová Kučerová

Bakalářská práce

Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců

Influence of an Advertising on the Target Group of New Fathers
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu reklamy na nákupní chování skupiny nových otců. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv hraje reklama a ostatní faktory na ne-přímé konzumenty zboží z dětského sortimentu, a zda a jak jej lze zlepšit v marketingové komunikaci. Hlavním cílem této práce bylo analyzovat současné nákupní chování a míru ovlivnění reklamou ve specifické skupině nových otců, kteří …více
Abstract:
The content of this thesis is to investigate the influence of advertising on purchasing behavior of a group of new fathers. The result is, how much influence advertising plays and other factors not direct consumers of products from a children's range, and whether and how it can be improved in marketing communications. The main objective of this study was to analyze the current shopping behavior and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kraflová Kučerová, Tereza. Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe