Daniela STUCHLÁ
Bakalářská práce
Personální marketing
HR marketing
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu a jeho použití v konkrétní firmě. Hlavním cílem výzkumu je zhodnotit kariérní stránky firmy Škoda Transportation a.s. a vedlejším úkolem je sestavit personální marketingový mix na konkrétní nabízenou pozici v této společnosti. Práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. V první kapitole se vysvětluje a definuje pojem HR marketing. Dále se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of the HR marketing and its use in a particular company. The main objective of the research is to evaluate the career page of Škoda Transportation a.s. and the secondary task is to put together a personnel marketing mix at a particular job position in that company. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter explains and defines the term …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Mlnářík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUCHLÁ, Daniela. Personální marketing. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing firmy
Melissa Biundo -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Identifikace silných a slabých stránek vedlejší specializace 3HR Personální management
Kateřina Portlová -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Eye tracking v marketingu
Tomáš Havlíček