Marketingový plán cestovnej kancelárie Hydrotour – Dominik Dohnanský
Dominik Dohnanský
Bakalářská práce
Marketingový plán cestovnej kancelárie Hydrotour
Marketingový plán cestovní kanceláře Hydrotour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. V první části - teoretické, bude popsáno a budou rozebrány základní pojmy z oblasti marketingu, jako je jeho definice, marketingový mix a komunikační mix. Dále bude představen cestovní ruch jako takový, cestovní cestovní ruch, jeho činnosti a funkce. Druhá část - analytická …víceAbstract:
This bachelor thesis will focus on the design of a marketing plan for a travel agency. The thesis is divided into 3 main parts. In the first part - theoretical, will be described and basic concepts in the field of marketing, such as its definition, marketing mix and communication mix will be discussed. Furthermore, tourism as such, travel tourism, its activities and functions. The second part - the …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa bude zameriavať na návrh marketingového plánu cestovnej kancelárie. Práca je rozdelená na 3 hlavné časti. V prvej časti – teoretickej, budú popísané a rozobrané základné pojmy z oblasti marketingu, ako napríklad jeho definícia, marketingový mix a komunikačný mix. Ďalej bude rozobraný cestovný ruch ako taký, cestovná kancelária, jej činnosť a funkcie. Druhá časť – analytická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Cestovná kancelária zameraná na detské tábory, možnosti jej založenia
Jana Havelková -
Strategické řízení cestovní kanceláře
Filip Vopát -
Projekt založení studentské cestovní kanceláře na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Martin VIDECZKÝ -
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Mariam Bayramyan -
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingový plán pro realitní kancelář
Filip Malura -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec