Dominik Dohnanský

Bakalářská práce

Marketingový plán cestovnej kancelárie Hydrotour

Marketingový plán cestovní kanceláře Hydrotour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingového plánu pro cestovní kancelář. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. V první části - teoretické, bude popsáno a budou rozebrány základní pojmy z oblasti marketingu, jako je jeho definice, marketingový mix a komunikační mix. Dále bude představen cestovní ruch jako takový, cestovní cestovní ruch, jeho činnosti a funkce. Druhá část - analytická …více
Abstract:
This bachelor thesis will focus on the design of a marketing plan for a travel agency. The thesis is divided into 3 main parts. In the first part - theoretical, will be described and basic concepts in the field of marketing, such as its definition, marketing mix and communication mix will be discussed. Furthermore, tourism as such, travel tourism, its activities and functions. The second part - the …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa bude zameriavať na návrh marketingového plánu cestovnej kancelárie. Práca je rozdelená na 3 hlavné časti. V prvej časti – teoretickej, budú popísané a rozobrané základné pojmy z oblasti marketingu, ako napríklad jeho definícia, marketingový mix a komunikačný mix. Ďalej bude rozobraný cestovný ruch ako taký, cestovná kancelária, jej činnosť a funkcie. Druhá časť – analytická …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON