Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu – Mgr. Petra SVĚRÁKOVÁ
Mgr. Petra SVĚRÁKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu
Communication strategy of the town Zlin in the domain of tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu města Zlína a zejména možnostmi komunikace v této oblasti. Cílem práce je vypracovat účinnou komunikační strategii města Zlína v oblasti cestovního ruchu s přesahem pro celý region Zlínsko, jehož je město Zlín přirozeným, historickým, kulturním i společenským centrem. Samotnému návrhu komunikační strategie předchází analýza současné situace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the problems of the development of the town Zlín, in particular with the communication-possibilities in this area. The aim of the work is to build an effective strategy for the communication of the town Zlín in the domain of tourism with an outcome that would comprise the whole region Zlínsko, of which the town Zlín is the natural, historic, cultural and social centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
2793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVĚRÁKOVÁ, Petra. Komunikační strategie města Zlína v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta