Role moderátorů v pořadu snídaně s Novou – Bc. Adéla KUDELOVÁ
Bc. Adéla KUDELOVÁ
Diplomová práce
Role moderátorů v pořadu snídaně s Novou
The Role of The Anchormen/women in TV Program "Snídaně s Novou"
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategie moderátorů ranní televizní relace Snídaně s Novou v mediálním dialogu. Korpusový materiál zahrnuje dialogy moderátorů s hosty, ale i rozhovory mezi moderátorskými dvojicemi. Komunikace moderátorů v pořadu Snídaně s Novou má zábavný a přátelský charakter. Inscenovaný přátelský kontakt mezi moderátory a sdílená intimita jsou v tomto formátu pořadu …víceAbstract:
The master degree thesis is focused on "media dialog" communication strategy of the anchors of the morning TV show "Snídane s Novou" . The corpus of linguistic of material includes dialogs of the anchors with guests and also the discussions between the pair of anchors. The communication of the anchors is proceeded in very friendly and humorous way. The pretenssious friendly intimate relationship (shared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDELOVÁ, Adéla. Role moderátorů v pořadu snídaně s Novou. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
Leila Rakhmatulina -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Komunikační strategie vybraných přepravních společností
Kristýna Zadáková -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Analýza mediálního dialogu Daniely Drtinové a Martina Veselovského
Milada TRUHLÁRSKÁ -
Analýza mediálního dialogu - Otázky Václava Moravce
Tereza POSPÍŠILOVÁ -
Analýza mediálního dialogu - Otázky Václava Moravce
Tereza POSPÍŠILOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva