Pedagogická intervence u dítěte předškolního věku z bilingvního prostředí – Karolina MATUSZYŃSKÁ, DiS.
Karolina MATUSZYŃSKÁ, DiS.
Bakalářská práce
Pedagogická intervence u dítěte předškolního věku z bilingvního prostředí
Pedagogical intervention of a child at preschool age in a bilingual environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem řeči dítěte vyrůstajícího v dvojjazyčném prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První tři kapitoly teoretické části vychází z odborné literatury. První kapitola přibližuje ontogenetický vývoj řeči, podmínky a rizika ve vývoji řeči. Následující kapitola uvádí terminologii bilingvismu, typy bilingvních rodin a specifika mluvního projevu bilingvního …víceAbstract:
The following bachelor's thesis focuses on the development of speech in a child in a bilingual enviroment. The thesis is separated into a theoretical and practical part. The first three chapters of the theoretical part derive from specialized literature. The first chapter outlines ontogenic development of speech and the conditions and dangers of speech development. The following chapters outline the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUSZYŃSKÁ, Karolina. Pedagogická intervence u dítěte předškolního věku z bilingvního prostředí. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte v předškolním věku
Iveta Vaňková -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Ontogeneze řeči, negativní působení a jeho důsledky na řečový rozvoj
Renata Bubniaková -
Názory rodičů dětí v mateřské škole na rozvoj řeči a jazykových schopností
Kateřina Mrázková -
Dítě s opožděným vývojem řeči
Zuzana Sahulová -
Informovanost rodičů o ontogenetickém vývoji řeči
Veronika Rychlá -
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Anna HOLÁ -
Bilingvismus dětí předškolního věku
Zuzana Loužilová