Michaela Tvrdíková

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.

Marketing communication proposal for sustainable company NILA Living s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se udržitelnosti, udržitelné módy a vnímání této problematiky různými spotřebitelskými generacemi. Jejím cílem je tvorba návrhu marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o. na základě dat získaných dotazníkovým šetřením a poznáním postojů generací vůči udržitelnosti.
Abstract:
This bachelor thesis deals with issues related to sustainability, sustainable fashion and the perception of this issue by different consumer generations. Its aim is to create a marketing communication proposal for the sustainable company NILA Living s.r.o. based on the data obtained through a questionnaire survey and the knowledge of the generations' attitudes towards sustainability.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON