Kristína Stránská

Bakalářská práce

Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku

Consumer behavior of Generation Z and draft of marketing communication for selected brand.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy spotřebitelského chování zejména Generace Z v kontextu dalších spotřebitelských generací, poukázat na problematiku konzumního životního stylu, který má značný dopad na kvalitu životního prostředí a přinést doporučení vybrané značce, jaké nástroje v marketingové komunikaci používat pro lepší komunikaci s Generací Z.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is based on the analysis of consumer behavior, especially Generation Z in the context of other consumer generations, to point out the issue of consumer lifestyle, which has a significant impact on the quality of the environment and to make recommendations for selected brands. Generation Z.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.