Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky – Sára Barošová
Sára Barošová
Bakalářská práce
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Event Marketing as a Brand Building Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced. The practical part is devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barošová, Sára. Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Image a identita značky - vybrané problémy
Jana Petráčková -
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Branding firmy Preciosa Lighting
Karel Samek -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.
Daniel HORN