Vendula Kořínková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné

Marketing Communication of the Amateur Theatre in Hvozdná
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingové komunikaci Ochotnického divadla ve Hvozdné v prostředí Facebooku. Zaměří se na popis základních pojmů marketingové komunikace z hlediska divadelní i neziskové instituce a také na Facebook jako komunikační nástroj. Na základě provedeného výzkumu v podobě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů budou analyzovány příspěvky této divadelní instituce. Výstupem …více
Abstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of the Voluntary Theatre in Hvozdná in the Facebook environment. It will focus on the description of the basic concepts of marketing communication from the point of view of a theatre and a non-profit institution and also on Facebook as a communication tool. Based on the research conducted in the form of content analysis and in-depth interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kořínková, Vendula. Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe