Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu – Bc. Martina Lekešová
Bc. Martina Lekešová
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu
Project on Marketing Communication of Medical Services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian Market
Anotace:
Diplomová práce obsahuje projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši marketingové komunikace se zaměřením na oblast lázeňství a jejími specifiky v mezinárodním prostředí. V praktické části je provedena PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních …víceAbstract:
The thesis contains a project of marketing communication of therapeutic services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian market. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part covers literary review of marketing communication focused on spas and their specifics in the international environment. The practical part describes conducted analysis such as the PESTE analysis, Porter analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEKEŠOVÁ, Martina. \textit{Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5vhq3a/.
Jak správně citovat práci
Lekešová, Martina. Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová