Jakub Krištof

Diplomová práce

Vytvoření strategie marketingové komunikace: případovástudie

Anotace:
V této diplomové práci se zabývám vytvořením strategie marketingové komunikace pro lyžařskou školu Husky. V teoretické části jsem vymezil pojmy související s marketingovou komunikací. V praktické části se věnuji procesu STP, na který navazují případové studie tří lyžařských škol. Na základě získaných informací jsem navrhl dvě možné strategie marketingové komunikace. Majitelka zvolila jednu strategii …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a marketing communication strategy for Husky ski school. Theoretical part of thesis defines the terms related to marketing communication. The practical part of thesis starts with the STP process, which is followed by case studies of three ski schools. Based on the information obtained, I proposed two possible marketing communication strategies. The owner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/8cugn6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku