Analýza spokojenosti zákazníků Clubu Koruna v Olomouci. – Tomáš KLOSE
Tomáš KLOSE
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků Clubu Koruna v Olomouci.
Analysis of customer satisfaction in the Club Koruna Olomouc.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním a vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků Clubu Koruna v Olomouci. Pro zjištění stávající situace je provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky centra a situační analýza, ze kterých je zpracována SWOT analýza podniku, ve které jsou identifikovány silné a slabé stránky Clubu Koruna.Abstract:
This thesis deals with the processing and evaluation of customer satisfaction analysis with Koruna Club in Olomouc. To determine the current situation of the questionnaire survey among customers and situational analysis, from which the SWOT analysis that identifies strengths and weaknesses of the Club Koruna.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLOSE, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků Clubu Koruna v Olomouci.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a z něj vyplývající doporučení pro marketingovou politiku hotelu
Štefan Novotný -
Marketingový plán
Tomáš Lefner -
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Alena Janšová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš
Název
Vložil
Vloženo
Práva