Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě – Mgr. Petr MARVAN
Mgr. Petr MARVAN
Diplomová práce
Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě
Promotional activities of environmental subjects in the Czech Republic and in the world
Anotace:
Ekologické problémy nabývají na důležitosti. Je proto třeba, aby byly komunikovány co nejširší veřejnosti, která by se v ideálním případě měla aktivně podílet na řešení těchto pro-blémů. Existuje velké množství ekologických organizací, ale komunikují efektivně? Měly by něco ve své komunikaci změnit? Jak by mohla vypadat efektivní komunikační kampaň?Abstract:
Environmental problems have become more important. It is necessary to communicate them to the public, who ideally should actively participace on solving them. There exist many environmental organizations, but do they communicate efectively? Should they change the communication? How should the effective communication campaign look like?
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARVAN, Petr. Propagační aktivity ekologických subjektů v ČR a ve světě. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví
Jakub Kopáč -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká