Andrea HEREJKOVÁ

Bakalářská práce

Trendy v marketingové komunikaci

Trends in marketing communication
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci. V teoretické části je přiblížena problematika marketingové komunikace spolu s jednotlivými nástroji komunikačního mixu. Dále jsou představeny 3 trendy v marketingové komunikaci, kterými jsou guerilla marketing, event marketing a product placement. Každý z těchto trendů je charakterizován, jsou popsány jeho formy a představeny …více
Abstract:
This bachelor thesis is discussing the trends in marketing communication. The theoretical part provides an outlook on the issue of marketing communication together with individual tools of communication mix. That is followed by an introduction of 3 marketing communication trends - guerilla marketing, event marketing and product placement. Each trend is characterized, description of its forms is provided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEREJKOVÁ, Andrea. Trendy v marketingové komunikaci. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností