Organizace e-sportových událostí na NEWTON University a okolí – Marek Warmuž
Marek Warmuž
Bakalářská práce
Organizace e-sportových událostí na NEWTON University a okolí
Organization of e-sports events at NEWTON University and the surrounding area
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je organizace eSportových událostí na Newton University a jeho okolí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část podrobně popisuje teoretická východiska eSportu, management v eSportu jejich funkce a možné závislosti v esportu. Druhá praktická část je věnována práci s dotazníkem, kde výsledky tohoto dotazníku ukazují, zda-li je škola vhodná pro její organizaci. …víceAbstract:
The aim of my bachelor’s thesis is the organization of eSports events at Newton University and its surroundings. The work is divided into three main parts. The first part describes in detail the theoretical basis of eSports, management in eSports, their functions and possible dependencies in esports. The second practical part is devoted to working with a questionnaire, where the results of this questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Francírek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Valeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ