Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+ – Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Diplomová práce
Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+
Media and Consumer Behavior Singles 40+
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na mediální a spotřebitelské chování segmentu singles 40+, tedy žen a mužů ve věku 40 až 49 let žijících v jednočlenné domácnosti nebo v domácnosti vedené jedním rodičem. Sociodemografický vývoj v naší společnosti jednoznačně ukazuje nárůst počtu samostatně žijících dospělých osob. Mladí lidé odkládají sňatek a rodičovství a téměř každé druhé manželství končí rozvodem. Stav …víceAbstract:
The thesis is concentrate on a media exposure and behavior of a customer major part of singles of the age of the forties, they are live alone us single member. Socio-demografic survey give an evidence of increasing number of separaly live adults. Young people postpone the marriage and being a parent also it should be a noted that almost every the second marriage be getting divorced. Be a single is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Dagmar. Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková