Monika Komůrková

Bakalářská práce

Program na rozvoj předčtenářských dovedností dětív MŠ

Program to develop pre-reading skills of children in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem předčtenářských dovedností dětí v mateřské škole. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce představuje koncept teoretických východisek týkajících se gramot-nosti, čtenářské gramotnosti, funkční gramotnosti, předčtenářské gramotnosti a představuje strategie na rozvoj předčtenářských dovedností dětí v mateřské škole. V praktické …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with the development of early literacy among children in pre-school education. The thesis is divided to a theoretical part and a practical part. The theoretical part introduces the concept of theoretical principles of literacy, functional literacy, early literacy and presents strategies for developing early literacy skills of children in preschool education. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komůrková, Monika. Program na rozvoj předčtenářských dovedností dětív MŠ. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe