Kristýna MAŤAŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza současných nástrojů online marketingu vybrané společnosti

Analysis of current online marketing tools in a chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojmem online marketing a zkoumá možnosti jeho využití v praxi. Zaměřuje se na zjištění rozdílů mezi internetovým marketingem ve firemním prostředí business-to-business a business-to-customer. V teoretické části jsou představeny základní nástroje online marketingu spolu s možnostmi, které podnikům nabízí sociální sítě. Z uvedených nástrojů online marketingu je kladen důraz …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the concept of online marketing and explores the possibilities of use in practice. It focuses on identifying the differences in internet marketing between business-to-business and business-to-customer. The theoretical part introduces the basic tools of online marketing, which are offered to businesses by social networks. From these online marketing tools, the emphasis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŤAŠOVÁ, Kristýna. Analýza současných nástrojů online marketingu vybrané společnosti. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností