Marketingová strategie oděvní společnosti Zara – Nikola SEMBOLOVÁ
Nikola SEMBOLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
Marketing strategy of Zara clothing company
Anotace:
Oděvní společnost Zara je jednou z nejrychleji rostoucích módních společností. Jedná se o španělskou značku, která rovněž zaujímá místo na českém trhu. Cílem bakalářské práce je zjistit povědomí mladších spotřebitelů ohledně oděvní značky Zara v České republice. Dílčími cíli je analyzovat její marketingovou strategii a případně navrhnout doporučení na zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí - praktické …víceAbstract:
Zara clothing company is one of the fastest growing fashion companies. It is a Spanish brand, which also occupies a place on the Czech market. The goal of the bachelor thesis is to find out the awareness of young consumers about the clothing brand Zara in the Czech Republic. The partial goals are to analyze its marketing strategy and try to propose recommendations for improvement. The work consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEMBOLOVÁ, Nikola. Marketingová strategie oděvní společnosti Zara. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Česká filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro graficko-oděvní firmu
Michael Potocký -
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
Markéta Křížová -
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Helena Fabini -
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
Ivan Akimov -
Marketingová strategie
Luboš Ducháček -
Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa
Irina Djukič -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Dana JERMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva