Výzkum pověsti chemického průmyslu u české veřejnosti – Bc. Filip Ostřanský
Bc. Filip Ostřanský
Diplomová práce
Výzkum pověsti chemického průmyslu u české veřejnosti
Research of reputation of the chemical industry in Czech public
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu image a reputace podniků a odvětví, ve kterých působí. V teoretické části práce je definován pojem image, jeho struktura a druhy. Dále je v práci popsána reputace, její vztah k image a také podniková identita. V praktické části práce byl připraven a realizován výzkum postojů české veřejnosti k chemickému průmyslu. Získaná data byla následně zpracována …víceAbstract:
This thesis deals with research of image and reputation of the companies and the industry in which they operate. The paper defines the concept of image, its structure and types. The thesis also describes reputation, its relationship with image and also to corporate identity. Perception of chemical industry in the Czech public was carried out, analyzed and evaluated in practical part of the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ostřanský, Filip. Výzkum pověsti chemického průmyslu u české veřejnosti. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza image a známosti průmyslové společnosti
Denisa Knotová -
Analýza image značky Ryor
Michaela PAPEŽOVÁ -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková