Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. – Kristina DÖRNEROVÁ
Kristina DÖRNEROVÁ
Diplomová práce
Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o.
Promotion and its use in acquiring customers in Stěhování Mamut s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl zvýšit počet zákazníků a objem zakázek ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. Nejprve bylo zjištěno, jaké reklamy firma v současné době využívá, a zároveň došlo k porovnání konkurence. Pro dosažení cíle byly zavedeny reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a ve vyhledávači Google a zároveň byla zavedena tištěná reklama (byly testovány různé formáty). Byla využita metoda …víceAbstract:
The aim of this thesis is to increase the number of customers and the volume of orders in the company Stěhování Mamut s. r. o. Ad campaigns on Facebook, Instagram, and Google have been introduced to achieve the goal, while a print ad has been introduced (different formats have been tested). The questioning method was used to determine how customers learned about the company and what type of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DÖRNEROVÁ, Kristina. \textit{Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/crhj1x/.
Jak správně citovat práci
DÖRNEROVÁ, Kristina. Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. . Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní trendy ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Lucie Mašlonková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let
Tereza Štěpánková -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Dominik Šlechta -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich dopad na chování spotřebitelů majoritní společnosti
Veronika Novotná -
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan