Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let – Tereza Štěpánková
Tereza Štěpánková
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let
The influence of social networks on the shopping behavior of consumers aged 18 to 21
Anotace:
Cílem bakalářské práce je představit marketingové strategie na sociálních sítích a zmapovat jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů ve věku od 18 do 21 let. Teoretická část popisuje vznik a vývoj sociálních sítí společně s nejpoužívanějšími reklamními strategiemi. Tyto informace také doplňují charakteristické znaky spotřebitelů ve věku od 18 do 21 let, kteří jsou zvoleni jako výzkumná skupina pro …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses the topic of the influence of social networks on shopping behavior of consumers aged 18 to 21. The aim of the thesis is to map the relationship between late adolescents, social networks and the marketing that appears on these platforms. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part provides a closer introduction to social networks, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 21 let}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/23f765/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Marketing a reklama teplárny
Alena Kanisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023