Michal DRHOVSKÝ

Bakalářská práce

Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu

Direct presidential election in the Czech Republic - analysis of the first case
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití politické reklamy v historicky první přímé volbě prezidenta České republiky. Práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na proces přijetí přímé volby prezidenta a na teorii politického marketingu a politické reklamy. Jedná se především o historický vývoj politického marketingu a představení nástrojů politické reklamy …více
Abstract:
This thesis deals with the use of political marketing in the first ever direct election of the president of the Czech Republic. The thesis is divided into two section. The first part focuses on the process of adopting the direct election of the president and the theory of political marketing and political advertising. An overview of the historical development of political marketing will be presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRHOVSKÝ, Michal. Přímá volba prezidenta v ČR analýza prvního případu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/