Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji – Štěpánka PAKANDLOVÁ
Štěpánka PAKANDLOVÁ
Bakalářská práce
Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji
Problematics of sale of the selected printed media in the Ústí region
Anotace:
Práce se zabývá problematikou prodeje tištěných médií. Cílem je identifikovat a analyzovat faktory, které jsou příčinou poklesu prodaných tištěných nákladů novin a časopisů z pohledu spotřebitelů, tedy čtenářů. Jejich kupní rozhodování na trhu tištěných médií se jednoznačně mění. Text je rozdělen do tří hlavních kapitol. První oddíl se zabývá současnou situací tištěných médií ve světe. Druhý a třetí …víceAbstract:
The thesis deals with the sale of printed medias. The aim is to identify and analyze the factors that are causing the decline in the sales of printed newspapers and magazines from a customer perspective, i.e. readers. Their purchasing decisions on the print media market are conclusively changing. The thesis is divided into three main chapters. The first part deals with the current situation in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAKANDLOVÁ, Štěpánka. \textit{Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/d4uswb/.
Jak správně citovat práci
PAKANDLOVÁ, Štěpánka. Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Simona Milevová -
Zvyšování návštěvnosti internetové verze novin Deník v závislosti na propagaci a obsahu webových stránek
Libuše Petržílková -
Elektronická verze tištěných novin
Marta Vašicová -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková