Štěpánka PAKANDLOVÁ

Bakalářská práce

Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji

Problematics of sale of the selected printed media in the Ústí region
Anotace:
Práce se zabývá problematikou prodeje tištěných médií. Cílem je identifikovat a analyzovat faktory, které jsou příčinou poklesu prodaných tištěných nákladů novin a časopisů z pohledu spotřebitelů, tedy čtenářů. Jejich kupní rozhodování na trhu tištěných médií se jednoznačně mění. Text je rozdělen do tří hlavních kapitol. První oddíl se zabývá současnou situací tištěných médií ve světe. Druhý a třetí …více
Abstract:
The thesis deals with the sale of printed medias. The aim is to identify and analyze the factors that are causing the decline in the sales of printed newspapers and magazines from a customer perspective, i.e. readers. Their purchasing decisions on the print media market are conclusively changing. The thesis is divided into three main chapters. The first part deals with the current situation in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAKANDLOVÁ, Štěpánka. Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management