Veronika Urbanová

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí a návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Riviera tour s.r.o.

Marketing environment analysis and suggested changes for improving Riviera Tour’s marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingového a komunikačního mixu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je stanovení návrhů na zlepšení marketingové komunikace a tržního umístění cestovní kanceláře Riviera Tour, která se specializuje na prodej okružních plaveb po moři. K zhodnocení podniku je využita matice BCG, PESTEL analýza, Porterův model pěti sil a analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing environment analysis and marketing and communication mix in area of tourism. It’s purpose is to provide proposals for marketing communication and segmentation improvements to the travel agency Riviera Tour which specialises on cruises. For the company evaluation in this thesis are used BCG matrix, PESTEL analysis, Porter’s Five Forces Model and SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.