Bc. Iveta Brázdilová

Diplomová práce

Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.

Advertising Plan for the Period 2016 - 2020 in the Company SATTURN HOLEŠOV spol. s.r.o.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním …více
Abstract:
This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brázdilová, Iveta. Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management