Budování image značky prostřednictvím Instagramu – Bc. Karin Lučanová
Bc. Karin Lučanová
Diplomová práce
Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Building a Brand Image through Instagram
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram …víceAbstract:
This thesis focuses on brand building using the social network Instagram. The theoretical part of the thesis defines basic terminology from a perspective of marketing communication and internet marketing followed by a discussion regarding brand building and influencer marketing. An option of using social networks as a means for brands to communicate with their target group is explored. The thesis then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lučanová, Karin. Budování image značky prostřednictvím Instagramu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer Marketing: Etické aspekty, vliv na současnou společnost, strategie využití a dlouhodobé dopady
Gordana Bilecová -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová