Analýza marketingu firmy Bipek Auto Kazakhstan a.s. – Symbat Izbassarova
Symbat Izbassarova
Bakalářská práce
Analýza marketingu firmy Bipek Auto Kazakhstan a.s.
Marketing analysis of JCS BIPEK Auto Kazakhstan
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání marketingových činností společnosti BIPEK Auto a automobilového trhu v Kazachstánu. Cílem bakalářské práce je zpracovat analýzu marketingu a marketingového mixu firmy Bipek Auto Kazakhstan a.s. a navrhnout opatření pro zvýšení efektivity marketingových aktivit firmy na kazašském trhu. V praktické části je uvedena charakteristika firmy a následně zpracována analýza …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on exploring marketing activities of the company Bipek Auto and motor market of Kazakhstan. The aim of the thesis is an analysis of marketing and marketing mix of company Bipek Auto SpA Kazakhstan and proposes measures to increase the effectiveness of marketing activities of the company to the Kazakh market. The practical part focuses on the characteristic of the company, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva