Hodnocení elektronického obchodu. – Nela Švancarová
Nela Švancarová
Bakalářská práce
Hodnocení elektronického obchodu.
Evaluation of e-commerce.
Anotace:
Tato práce se zabývá hodnocením elektronického obchodu z pohledu zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je pro pochopení dané problematiky sestaven přehled pojmů, vysvětlení různých druhů obchodování a ujasnění rozdílů mezi kamennou prodejnou a e-shopem. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku největších a nejznámějších společností …víceAbstract:
This thesis deals with evaluation of online shopping from customer's point of view. It is devided into two parts, theoretical and practical ones. The theoretical part contains terms to explain this issue, definition of variol kinds of e-businesses and description of differences between online shops and B&M stores. Practical part focuses to characterization of the biggest and best known companies selling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Hesová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar
Název
Vložil
Vloženo
Práva