Vnímanie veľtrhov ako forma propagácie voči generácií Y – Anabela Matejčíková
Anabela Matejčíková
Bakalářská práce
Vnímanie veľtrhov ako forma propagácie voči generácií Y
Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y
Anotace:
Matejčíková, A. Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá vnímáním veletrhů jako formy propagace vůči generaci Y. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a ekonomicky zhodnotit marketingová doporučení pro organizátory veletrhů v Brně, s ohledem na zkoumanou cílovou skupinu – generaci Y. K dosažení …víceAbstract:
Matejčíková, A. The perception of trades and fairs as a form of promotion against generation Y. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.The bachelor thesis examines the perception of trade fairs as a form of promotion towards generation Y. The main objective of this bachelor thesis is to de-sign and economically evaluate marketing recommendations for organizers of trades and fairs in Brno with …víceAbstract:
Matejčíková, A. Vnímanie veľtrhov ako forma propagácie voči generácií Y. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2019.Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním veľtrhov ako forma propagácie voči generácií Y. Hlavným cieľom bakalárskej práce je navrhnúť a ekonomicky zhodnotiť marketingové odporúčania pre organizátorov veľtrhov v Brne vzhľadom k skúmanej cieľovej skupine – generácií Y. K splneniu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš