Média a jejich vliv na mladou generaci – Bc. Josef CHARVÁT
Bc. Josef CHARVÁT
Diplomová práce
Média a jejich vliv na mladou generaci
Media and their influence on the young generation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou médií a jejich vlivem na mladou generaci. V teoretické části je charakterizován ucelený přehled médií, jejich historický vývoj a druhy jednotlivých médií. Následně je pojednáno o aspektech výchovy, významu a vlivu médií na jednotlivce a charakteristice mladé generace. V empirické části je realizován vlastní výzkum, jehož cílem je potvrzení či vyvrácení jednotlivých …víceAbstract:
This thesis concerns media issues and their impact on the young generation. The theoretical part describes a coherent overview of media, their historical development and particular types of media. Subsequently, I discuss aspects of education, importance and influence of media on individuals and characteristic of the young generation. In the empirical part I carried out my own research whose aim is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zveřejnit od: 28. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARVÁT, Josef. Média a jejich vliv na mladou generaci. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Zkratky a komunikace na sociálních sítích v Indonésii u mladé generace
Veronika ŽĎÁNSKÁ -
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Martin Bečan -
Vliv medií na psychiku jedince a společnosti
Adéla Petránková